Zobrazeno 1 - 10
of 14
pro vyhledávání: '"S. Tuntiwongwanich"'
Publikováno v:
Emerging Science Journal, Vol 6, Iss 0, Pp 108-122 (2022)
Online learning is recognized as an effective teaching method and tool, widely integrated into different teaching and learning strategies to provide quality education at different levels. However, the field of design education does not have extensive
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cc1d8b4c09c744af983bb1ad22106aaa
Publikováno v:
Emerging Science Journal, Vol 6, Iss 0, Pp 25-39 (2022)
Our research developed out of concerns about whether design students currently have enough creative imagination because of COVID-19, changing design studies to online learning. This paper describes an empirical study testing the effect of Blended Exp
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/95396622f8b84e95b8c59fb7072b846e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.