Zobrazeno 1 - 10
of 112
pro vyhledávání: '"S. Tomašević"'
Autor:
E. Burns, E. Silvennoinen, V. A. Kopnov, D. E. Shchipanova, N. Papić-Blagojević, S. Tomašević
Publikováno v:
Obrazovanie i Nauka, Vol 22, Iss 9, Pp 174-203 (2020)
Introduction. In the modern educational space, an intensive digital transformation is currently taking place, which imposes new requirements for teacher competencies. This determines the relevance of setting goals and solving problems in order to dev
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/25a93a59ddef461fa09eb72fbde33c41
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
V. A. Kopnov, E. Burns, E. Silvennoinen, D. E. Shchipanova, S. Tomašević, N. Papić-Blagojević
Publikováno v:
Obrazovanie i Nauka, Vol 22, Iss 9, Pp 174-203 (2020)
Introduction. In the modern educational space, an intensive digital transformation is currently taking place, which imposes new requirements for teacher competencies. This determines the relevance of setting goals and solving problems in order to dev
Publikováno v:
Sustainable Development and Innovations in Marine Technologies ISBN: 9781003358961
Large engineering structures like ships and other floating structures require reliable and complex computations to ensure their structural integrity over the lifetime. This work illustrates an analysis of structural integrity of an aged single-bottom
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4c3c76bc76dc0550d50f106f942a085a
https://www.bib.irb.hr/1218210
https://www.bib.irb.hr/1218210
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.