Zobrazeno 1 - 10
of 1 433
pro vyhledávání: '"S. Tinkler"'
Autor:
Alan S. Tinkler
When considering inequality, one goal for educators is to enhance critical engagement to allow learners an opportunity to participate in an inquiry process that advances democracy. Service‐learning pedagogy offers an opportunity to advance engaged
Autor:
Eur N. Loukis
Publikováno v:
Social Science Computer Review. 26:254-257
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Thorax. 76:740-741
A 79-year-old woman presented to acute services with a 2-week history of shortness of breath, fever and a cough productive of purulent sputum. She had a medical history of polymyalgia rheumatica, chronic obstructive pulmonary disease and hypertension
The coordination chemistry of the neutral diphosphines, R2P(CH2)2PR2 (R = Me or Et) and o-C6H4(PR'2)2 (R' = Me or Ph), and the diarsine, o-C6H4(AsMe2)2, toward the Lewis acidic BX3 (X = F, Cl, Br, and I) fragments is reported, including several rare
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::971e21f4103c12ce19fe868af3e22d18
https://eprints.soton.ac.uk/401727/
https://eprints.soton.ac.uk/401727/