Zobrazeno 1 - 10
of 134
pro vyhledávání: '"S. Terlecki"'
Autor:
Anne McMahon, Melissa S. Terlecki
Publikováno v:
Journal of Leadership Education. 17:130-145
Publikováno v:
Change: The Magazine of Higher Learning. 46:42-49
Discoveries in the learning sciences (especially in neuroscience) have yielded a rich and growing body of knowledge about how students learn, yet this knowledge is only half of the story. The other...
Autor:
John Irvin-Hannum, Jennifer Wiggins, Linda Ruhl, Melissa S. Terlecki, Lindsey Harner-Steciw, Nora Marchetto-Ryan, Jennifer Brown
Publikováno v:
Current Psychology. 30:22-33
As computer technology continues to pervade every facet of life, the study of video game playing becomes more relevant. Studies show that sex differences continue to exist between men and women, boys and girls, in video game experience, favoring male
Publikováno v:
Applied Cognitive Psychology. 22:996-1013
This study addressed questions about improvement in mental rotation skills: (1) whether growth trajectories differ for men and women with higher or lower spatial experience, (2) whether videogame training has effects on performance and leads to trans
Autor:
Nora S. Newcombe, Melissa S. Terlecki
Publikováno v:
Sex Roles. 53:433-441
Researchers interested in the associations of gender with spatial experience and spatial ability have not yet focused on several activities that have become common in the modern digital age. In this study, using a new questionnaire called the Survey
Publikováno v:
Applied Cognitive Psychology. 23:746-746
Publikováno v:
The Veterinary record. 126(12)
Jersey cows from several herds provided 97 fetuses and 24 calves at fixed gestational intervals between 80 and 290 days after conception. The fetuses and calves were killed, weighed and measured and, after dissection, the sizes and weights of a range
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.