Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"S. Sukaesih"'
Autor:
S. Sukaesih, K.K. Pukan
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan IPA Indonesia, Vol 4, Iss 1, Pp 90-96 (2015)
This research was conducted to describe the application of active learning based on Better Teaching and Learning (BTL) in improving process skill and students study result of grade VIII SMP N 21 Semarang. The methode is classroom Action Research. The
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b8835a72a523414ba376f93f8d747770
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan IPA Indonesia, Vol 6, Iss 1 (2017)
A descriptive study of future teacher students’ mental models of essential concepts in Cell Biology was carried out through explanatory mixed-methods. Some students (n=40) of Biology Education Universitas Negeri Semarang were involved as the resear
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f055c9b8209a4f22a9bd597f33dafe06
Autor:
S. Sukaesih, N. E. Kartijono
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan IPA Indonesia, Vol 3, Iss 1 (2014)
Target khusus penelitian ini adalah terbitnya buku ajar Microteaching berbasis Kompetensi dan Karakter Konservasi. Hasil penelitian ini adalah telah dihasilkan buku ajar microteaching biologi yang dinyatakan sangat layak oleh ahli media dan ahli mate
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c19ea32aac8f4d8cb09e69c61931d0c0
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series. 1567:022053
The nature of science (NOS) is a crucial aspect of scientific literacy and also a major goal in science education. To achieve science education goal, students’ knowledge and metacognition are highly required. This study described Biology student’
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series; 2019, Vol. 1321 Issue 3, p1-1, 1p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
S Sukaesih, Sutrisno
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series; 2017, Vol. 824 Issue 1, p1-1, 1p