Zobrazeno 1 - 10
of 384
pro vyhledávání: '"S. Street"'
Autor:
C. A. Stitt, C. Paraskevoulakos, A. Banos, N. J. Harker, K. R. Hallam, A. Davenport, S. Street, T. B. Scott
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 7, Iss 1, Pp 1-9 (2017)
Abstract Uranium encapsulated in grout was exposed to water vapour for extended periods of time. Through synchrotron x-ray powder diffraction and tomography measurements, uranium dioxide was determined the dominant corrosion product over a 50-week ti
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/33198147b3df4136814121ad97e1c44e
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 18, Iss 6, p e0286485 (2023)
PurposeCerebral vasospasm following aneurysmal subarachnoid hemorrhage (aSAH) is a significant complication associated with poor neurological outcomes. We present a novel, semi-automated pipeline, implemented in the open-source medical imaging analys
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/95e1f0d0c4b84393a1fdafb4f9585f52
Publikováno v:
Metallurgical and Materials Transactions A. 54:2259-2276
Superalloys are critical materials for the hottest sections of stationary gas turbines and aircraft engines. Homogeneously fine-grained microstructures are essential to unlock their superior high-temperature strength but are challenging to achieve in
Publikováno v:
Science and Technology of Zirconia V ISBN: 9781003421290
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::dd6836bdbe4167e608f4918f1adf83f1
https://doi.org/10.1201/9781003421290-34
https://doi.org/10.1201/9781003421290-34
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Assessment in education: Principles, Policy & Practice
We explore the effect of students’ perceived task difficulty on the mathematics self-efficacy – performance relationship. Specifically, we expand on previous reciprocal effects studies through including students’ self-efficacy for different lev
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e5067a2c03e66692e32fdc96c5e537bf
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:faa7d515-6665-4a9e-8a46-4ee4714aab32
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:faa7d515-6665-4a9e-8a46-4ee4714aab32
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Educational Studies in Mathematics
Self-efficacy in mathematics is related to engagement, persistence, and academic performance. Prior research focused mostly on examining changes to students’ self-efficacy across large time intervals (months or years), and paid less attention to ch
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ab710c7e096d48af991532c5b050f202
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:6a0a6ac8-ba82-4af4-99da-a742248c9c3e
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:6a0a6ac8-ba82-4af4-99da-a742248c9c3e
Publikováno v:
AISTech 2022 Proceedings of the Iron and Steel Technology Conference.