Zobrazeno 1 - 10
of 657
pro vyhledávání: '"S. Stander"'
Autor:
Breuninger H
Publikováno v:
Der Hautarzt; Zeitschrift fur Dermatologie, Venerologie, und verwandte Gebiete [Hautarzt] 2001 Jun; Vol. 52 (6), pp. 543-4.
Autor:
Stücker M, Altmeyer P
Publikováno v:
Der Hautarzt; Zeitschrift fur Dermatologie, Venerologie, und verwandte Gebiete [Hautarzt] 2001 Jun; Vol. 52 (6), pp. 542; author reply 544.
Autor:
Yolanda S. Stander
Publikováno v:
Journal of Economic and Financial Sciences, Vol 16, Iss 1, Pp e1-e13 (2023)
Orientation: Market events during the coronavirus disease 2019 (COVID-19) pandemic exposed flaws in the econometric models used to derive International Financial Reporting Standards (IFRS) 9 impairments. Models were unable to capture the level of gov
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/14c73baa2a844c198011e0a71394e996
Autor:
H, Breuninger
Publikováno v:
Der Hautarzt; Zeitschrift fur Dermatologie, Venerologie, und verwandte Gebiete. 52(6)
Autor:
M, Stücker, P, Altmeyer
Publikováno v:
Der Hautarzt; Zeitschrift fur Dermatologie, Venerologie, und verwandte Gebiete. 52(6)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yolanda S. Stander
Publikováno v:
Journal of Risk and Financial Management; Volume 16; Issue 1; Pages: 47
Extraordinary economic conditions during the COVID-19 pandemic caused many IFRS 9 impairment models to produce unreliable results. Severe market reactions, resulting from unprecedented events, prompted swift action from the regulatory authorities to
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
African Journal of Hospitality, Tourism and Leisure, Vol 5, Iss 2 (2016)
Sport fan consumer spend has traditionally been largely influenced by the level of identity with team that individuals experience. This being said, no empirical work was found to directly relate these concepts. Based on the customer engagement (CE)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e4f67c64fdd2461a96238fdbea5b1833
Publikováno v:
Value in Health. 25:S30