Zobrazeno 1 - 10
of 285
pro vyhledávání: '"S. Soto-Faraco"'
Autor:
S. R. Arnott, J. Pratt, P. Bartolomeo, G. Galfano, M. Turatto, R. Godijn, J. Theeuwes, J. Hoffman, B. Hommel, A. Kingstone, S. Danziger, S. R. H. Langton, S. Soto-Faraco, M. A. Kunar, J. J. Braithwaite, G. W. Humphreys, B. Milliken, R. Rafal, J. van der Helden, H. Bekkering, REPLY by M. Ruz and J. Lupianezin
Publikováno v:
Psicológica, Vol 23, Iss 2, Pp 311-369 (2002)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2fd90fa7f572493fadc3a9646b17fa40
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
J Birulés-Muntané, S Soto-Faraco
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 11, Iss 6, p e0158409 (2016)
Watching English-spoken films with subtitles is becoming increasingly popular throughout the world. One reason for this trend is the assumption that perceptual learning of the sounds of a foreign language, English, will improve perception skills in n
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d4eabc0d3a50488d96d7774f54d6259b
In real-world scenes, the different objects and events available to our senses are interconnected within a rich web of semantic associations. These semantic links help parse information and make sense of the environment. For example, during goal-dire
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e3f85b36ad19517b033cbf870207ed6f
https://doi.org/10.1101/2021.11.29.470351
https://doi.org/10.1101/2021.11.29.470351
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.