Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"S. Sebestova"'
Autor:
J. Zerzová, S. Šebestová
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 24, Iss 3 (2014)
Empirická studie je věnována problematice rozvíjení interkulturní komunikační kompetence (IKK) a její integraci s rozvíjením řečových dovedností ve výuce anglického jazyka (AJ) na 2. stupni ZŠ. V rámci hledání odpovědi na otázk
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bc8adaadab194789802b215073cd023f
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 23, Iss 6 (2014)
Studie se zabývá komunikací ve školní třídě. Konkrétně je zaměřena na používání angličtiny jako cílového jazyka a češtiny jako mateřského jazyka ve výuce angličtiny na základních školách v České republice. Představuje
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0900c4f273de4f989093dd69efc8efdd
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 21, Iss 3 (2011)
Současné pojetí cizojazyčného vzdělávání vychází z komunikačního přístupu a jeho cíle v podobě komunikační kompetence. Otázkou je, do jaké míry se cíle cizojazy čného vzdělávání promítají do reálné výuky. Cílem pře
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/635ec58494d443ea941af55e07b26481
Autor:
Lubos Minar, T Van Gorp, Ignacio Zapardiel, P Havelka, Gdi Martino, O Arencibia Sanchez, L Van Lonkhuijzen, Blanca Gil-Ibáñez, Fabio Martinelli, Martin Michal, Christhardt Köhler, Kristyna Nemejcova, R Marek, Peter Kascak, S Sebestova, David Cibula, Borek Sehnal, S Bajsova, Jiri Presl, R. Kocian
Publikováno v:
Cervical cancer.
Introduction/Background* SENTIX is a prospective cohort multicentric international study on sentinel lymph node (SLN) biopsy without pelvic lymph node dissection (PLND) in patients with early-stage cervical cancer. SLN frozen section (FS) and patholo
Autor:
D. Cibula, C. Köhler, S. Bajsová, S. Sebestova, I. Zapardiel, G. Di Martino, L.R. van Lonkhuijzen, B. Sehnal, O. Arencibia Sánchez, B. Gil Ibañez, F. Martinelli, J. Presl, L. Minář, R. Marek, P. Kascak, P. Havelka, M. Michal, T. Van Gorp, K. Nemejcova, R. Kocian
Publikováno v:
Annals of Oncology. 33:S786
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.