Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"S. Satriani"'
Publikováno v:
Sainsmat, Vol 10, Iss 1, Pp 20-30 (2021)
Tujuan penelitian ini adalah untuk mengetahui pengaruh model pembelajaran Discovery Learning dengan memanfaatkan lingkungan sebagai sumber belajar terhadap motivasi dan hasil belajar siswa kelas VII MTs Pesantren Al Qamar Kab.Takalar. Jenis Penelitia
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9e2e518c98bc4effb3c20939f9b93b97
Publikováno v:
Resources, Vol 11, Iss 12, p 106 (2022)
Recognition of multiple knowledge systems is essential to facilitate collaboration and mutual learning between different actors, integration across social and ecological systems, and sustainable development goals. This study aims to identify how loca
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6804765a16004a829978d2fb59c1c6e6
Publikováno v:
International Journal of Environmental Research and Public Health, 19(3)
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol 19, Iss 1617, p 1617 (2022)
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol 19, Iss 1617, p 1617 (2022)
This study provides an overview of water, sanitation, and hygiene (WASH) research trends in Indonesia from 1975 until April 2021. The systematic review compiled 272 articles related to the Sustainable Development Goals 6.1 and 6.2 in Indonesia, which
Publikováno v:
Sainsmat, Vol 10, Iss 1, Pp 20-30 (2021)
Tujuan penelitian ini adalah untuk mengetahui pengaruh model pembelajaran Discovery Learning dengan memanfaatkan lingkungan sebagai sumber belajar terhadap motivasi dan hasil belajar siswa kelas VII MTs Pesantren Al Qamar Kab.Takalar. Jenis Penelitia
Publikováno v:
IOP Conference Series: Materials Science and Engineering. 1098:022054
Tallo River has the potential to pose a threat of flooding because it is strongly influenced tide. Regulation Ponds are flood control structures built upstream from areas that will be protected from flood hazards. Storage Capacity Analysis of Nipa re
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.