Zobrazeno 1 - 10
of 66
pro vyhledávání: '"S. Saptono"'
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan IPA Indonesia, Vol 8, Iss 2, Pp 153-161 (2019)
In this globalization era, young generations are having problems regarding the love of the country character. The purposes of this research were (1) analyzing students’ need on an entertaining module; (2) analyzing students’ need on learning with
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/87fb3dd3ca3a488a89975d4f8ed5cdb0
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan IPA Indonesia, Vol 6, Iss 1 (2017)
A descriptive study of future teacher students’ mental models of essential concepts in Cell Biology was carried out through explanatory mixed-methods. Some students (n=40) of Biology Education Universitas Negeri Semarang were involved as the resear
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f055c9b8209a4f22a9bd597f33dafe06
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan IPA Indonesia, Vol 2, Iss 1 (2013)
Dalam studi ini dikembangkan model integrasi atribut asesmen formatif (IAAF) dalam pembelajaran Biologi Sel untuk mengembangkan kemampuan penalaran dan berpikir analitik mahasiswa calon guru Biologi. Atribut asesmen formatif yang diintegrasikan adala
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b0097f5a70c24d07a8a2149e180f83a5
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan IPA Indonesia. 11:420-432
Learning design abilities and TPACK are very much needed by prospective science teachers to prepare science learning in the 21st century. The specific objectives of this research were to analyze the improvement of the learning design ability and TPAC
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Students’ behaviour towards etno-STEM: instruments for students of etno-STEM based science education
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series. 1567:042021
The learning process that is synergistic with the development of the current era is very necessary. Local wisdom that is aligned with technology is a challenge. Therefore, this study aims at developing a tool which is functioned to measure students
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.