Zobrazeno 1 - 10
of 436
pro vyhledávání: '"S. Purdy"'
Autor:
X.-Z. Xie, H. Kuang, E. Wiens, R. Deevsalar, A. Tunc, S. Purdy, L. Zuin, J. S. Tse, J.-X. Mi, Y. Pan
Publikováno v:
European Journal of Mineralogy, Vol 36, Pp 139-151 (2024)
The occurrence of jadarite (LiNaSiB3O7OH) as a major ore mineral in the world-class lithium–boron deposit of the Miocene Jadar lacustrine basin (western Serbia) raises interesting questions about its formation conditions and potential associations
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3138a54a27494c6bb1dc63159a5ac987
Publikováno v:
BMJ Open, Vol 11, Iss Suppl 1 (2021)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1c8f172be91c4be29335a279262dae6f
Publikováno v:
Journal of Cutaneous Medicine and Surgery. 27:44-50
Intravascular B-Cell Lymphoma (IVBCL) is a rare type of extranodal large B-cell lymphoma where clonal B-cells selectively home to and replicate in the lumen of small vessels. Random skin biopsy (RSB) of uninvolved skin is a reputable tool to diagnose
Publikováno v:
Clinical and Experimental Dermatology. 48:568-570
A patient presented with widespread urticated lesions with facial swelling, initially suggestive of a drug eruption. Follow-up histology and bloodwork point to an alternative diagnosis, however.
Publikováno v:
International Journal of Pharmacy Practice. 30:ii27-ii28
Introduction Cardiovascular disease (CVD) leads to 1 in 4 premature deaths with higher likelihood in the most deprived population1. Consistent data demonstrated efficacy of statins in CVD prevention and mortality reduction through modifying lipid pro
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
S. Purdy
Publikováno v:
Equine Veterinary Education. 31:199-202
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 6, Iss 11, p e27826 (2011)
Improving the academic performance of at-risk high school students has proven difficult, often calling for an extended day, extended school year, and other expensive measures. Here we report the results of a program for at-risk 9th and 10th graders i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8c64fd3092b44d68848364656de4d296
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.