Zobrazeno 1 - 10
of 62
pro vyhledávání: '"S. Prentice-Dunn"'
Residential and inpatient treatment of children and adolescents is a field that is still in the process of defining itself and of demonstrating its effectiveness. Because of the continuous nature of the field's development, it is especially important
Autor:
L W, Ussery, S, Prentice-Dunn
Publikováno v:
Journal of clinical psychology. 48(6)
This study was an investigation of personality factors associated with bulimic behaviors and attitudes in males. Various measures that have been noted as predictors of female bulimia were tested on 96 college students. Chronic dietary restraint and i
Publikováno v:
Child welfare. 64(2)
The authors identify program characteristics most predictive of cost in 13 residential treatment facilities for emotionally disturbed children and discuss how easily obtainable quantitative information can be used to decide resource allocation.
Autor:
S, Prentice-Dunn, R W, Rogers
Publikováno v:
Journal of personality and social psychology. 39(1)
This experiment demonstrated that a subjective state of deindividuation mediates the effect of deindividuating situational cues on aggression displayed by small groups (n = 4) of coacting aggressors. The deindividuated state was composed of two facto
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.