Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"S. Pedde"'
Autor:
M. Merkle, O. Dellaccio, R. Dunford, Z.V. Harmáčková, P.A. Harrison, J-F. Mercure, S. Pedde, B. Seo, Y. Simsek, J. Stenning, M. Rounsevell
Publikováno v:
Climate Risk Management, Vol 40, Iss , Pp 100506- (2023)
The Shared Socioeconomic Pathways (SSPs) were developed as a framework for exploring alternative futures with challenges for climate change mitigation and adaptation. Whilst originally developed at the global scale, the SSPs have been increasingly in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/53519c9ac3b9489480d5a81226a9a271
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
M. Merkle, O. Dellaccio, R. Dunford, Z.V. Harmáčková, P.A. Harrison, J-F. Mercure, S. Pedde, B. Seo, Y. Simsek, J. Stenning, M. Rounsevell
Publikováno v:
Merkle, M, Dellaccio, O, Dunford, R, Harmáčková, Z V, Harrison, P A, Mercure, J, Pedde, S, Seo, B, Simsek, Y, Stenning, J & Rounsevell, M 2023, ' Creating quantitative scenario projections for the UK shared socioeconomic pathways ', Climate Risk Management, vol. 40, 100506 . https://doi.org/10.1016/j.crm.2023.100506
Climate Risk Management, 40, Art.-Nr.: 100506
Climate Risk Management, 40, Art.-Nr.: 100506
The Shared Socioeconomic Pathways (SSPs) were developed as a framework for exploring alternative futures with challenges for climate change mitigation and adaptation. Whilst originally developed at the global scale, the SSPs have been increasingly in
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.