Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"S. Ni Chuinneagain"'
Publikováno v:
Health Education Research. 25:769-779
Previous research using the Theory of Planned Behaviour (TPB) for predicting skin cancer-related health behaviours has not adequately incorporated empirical advances in the conceptualization of the perceived behavioural control (PBC) component of the
Publikováno v:
Journal of Health Psychology. 15:553-559
The objective of this study was to investigate the impact of messages differing in focus (health vs appearance) and frame (gain vs loss) on intentions for sunscreen use and sunbed use, and the potential moderating role of body consciousness. Question
Publikováno v:
Personality and Individual Differences. 48:654-657
Individual differences in the Consideration of Future Consequences (CFC) are typically assessed using the 12-item scale developed by Strathman, Gleicher, Boninger, and Edwards (1994). However, in contrast to the unidimensional model proposed by the s
Autor:
S. Ni Chuinneagain, J. Byrne, Mary Coffey, M. Broderick, Agnella Craig, Michelle Leech, C. Poole
Publikováno v:
Journal of Radiotherapy in Practice. 8:115-118
Matching assessment strategies to learning outcomes in radiation therapy education is of the utmost importance. Assessing clinical competence requires that ‘competence’ be clearly defined prior to the start of any clinical programme. In this arti
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.