Zobrazeno 1 - 10
of 688
pro vyhledávání: '"S. Nadel"'
Publikováno v:
Western Journal of Emergency Medicine, Vol 16, Iss 6, Pp 810-817 (2015)
Introduction: Morbidity and mortality conferences (M+M) are a traditional part of residency training and mandated by the Accreditation Counsel of Graduate Medical Education. This study’s objective was to determine the goals, structure, and the pr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6bdb6e8d50cd41b690408b9bd7fc561d
Publikováno v:
Western Journal of Emergency Medicine, Vol 17, Iss 4, Pp 484-486 (2016)
n/a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/893af5d1af804488b3d4fa32c3fe4a50
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jeremiah D. Schuur, Fiona E. Gallahue, Eric S. Nadel, Kathleen Wittels, Emily L. Aaronson, Christopher Fee, Robert Tubbs, Olesya Baker, Richard C. Dwyer
Publikováno v:
Western Journal of Emergency Medicine
Western Journal of Emergency Medicine, Vol 21, Iss 1 (2019)
Western Journal of Emergency Medicine, Vol 21, Iss 1 (2019)
Introduction: Although the Accreditation Council for Graduate Medical Education mandates structured case review and discussion as a part of residency training, there remains little guidance on how best to structure these conferences to cultivate a cu
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.