Zobrazeno 1 - 10
of 646
pro vyhledávání: '"S. N. Kim"'
Autor:
K. H. Lee, S. J. Hur, S. N. Kim, S. H. Yoo, I. S. Shin, H. J. Won, K. H. Shin, S. H. Hong, S. H. Lee, H. K. Min, S. N. Park
Publikováno v:
Journal of Venomous Animals and Toxins including Tropical Diseases, Vol 12, Iss 3, Pp 456-475 (2006)
To establish Korea National Standards for venoms and antivenoms, it is necessary to have standardized assay methods. In this study, we standardized a method to evaluate the antihemorrhagic potency of two horse-derived antivenoms using rabbit intracut
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a663ed191b2640f9a156b40d08f886de
Autor:
K. H. Lee, H. J. Won, S. N. Kim, S. H. Yoo, I. S. Shin, K. H. Shin, S. H. Hong, S. H. Lee, H. K. Min, S. N. Park, S. J. Hur
Publikováno v:
Journal of Venomous Animals and Toxins including Tropical Diseases, Vol 12, Iss 4, Pp 560-577 (2006)
In Korea, antivenoms for the treatment of patients bitten by venomous snakes have been imported from Japan or China. Although there is cross-reactivity between these antibodies and venoms from snakes indigenous to Korea (e.g. Agkistrodon genus), prot
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/03dd2ca2b4514d01b5de0abd1a14e4fa
Autor:
Alice S. N. Kim, Danielle Robinson, Celia Popovic, Alecia Carolli, Brad Jennings, Franz Newland
Publikováno v:
Canadian Journal for the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 15, Iss 2 (2024)
In this study we explored the experiences of students who completed a project-based, interdisciplinary capstone course that was offered at a large university in Southern Ontario, Canada. To do so, we interviewed students after they completed the cour
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/393b64e64abf44d3863214ac3ed58ad1
Autor:
Alice S. N. Kim
Publikováno v:
Canadian Journal for the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 15, Iss 1 (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a5c36c12d40b41d7bf6c81f0b72650b0
Publikováno v:
Canadian Journal for the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 11, Iss 3, Pp 1-15 (2020)
Past research on face-to-face instructional delivery demonstrates that students’ participation is positively related to their achievement in a course (Rocca, 2010), and that participation mediates the relation between attendance and achievement (Ki
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3e63825eb9044298a6c75d838ed4511b
Publikováno v:
Imagining SoTL. 2:36-51
As a team composed of student partners, a course instructor, and a distance learning program development specialist, we share our experiences of working together on a course development project. We used a collaborative autoethnographic approach to do
Publikováno v:
Open Scholarship of Teaching and Learning. 2:92-102
Formative assessments can be used more effectively to support students’ learning when coupled with insights about which types of formative assessments are predictive of students’ subsequent learning achievement. In this study, we investigated the
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.