Zobrazeno 1 - 10
of 121
pro vyhledávání: '"S. Muenst"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
G F Hess, C Ercan, M Coto-Llerena, J Zeindler, S Däster, S Muenst, M Bolli, J Vosbeck, O Kollmar, S Piscuoglio, S D Soysal
Publikováno v:
British Journal of Surgery. 109
Objective Hepatocellular carcinoma (HCC) accounts for 75–85% of all primary liver malignancies. Curative treatments in early-stage HCC are hampered by high recurrence rates, and targeted therapies against HCC are rare. Little is known about the imp
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The International Archives of the Photogrammetry, Remote Sensing and Spatial Information Sciences, Vol XLVIII-M-2-2023, Pp 1105-1111 (2023)
This paper explores digital education for pupils in a humanities teaching-learning lab. So far, digital humanities educational approaches have been primarily aimed at students. Teaching-learning labs, in which students design, implement and evaluate
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d76a4ddaec3544479b2e50139136794a