Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"S. Maffey"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sarahi Vidales, María Teresa Franco, Raquel Ramirez-Vazquez, Isabel Escobar, S. Maffey, Jesus Gonzalez-Rubio, Augusto Beléndez, Enrique Arribas
Publikováno v:
Revista REAMEC, Vol 6, Iss 1, Pp 142-151 (2018)
RUA. Repositorio Institucional de la Universidad de Alicante
Universidad de Alicante (UA)
REAMEC-Rede Amazônica de Educação em Ciências e Matemática; v. 6, n. 1 (2018): Janeiro a Junho de 2018; 142-151
RUA. Repositorio Institucional de la Universidad de Alicante
Universidad de Alicante (UA)
REAMEC-Rede Amazônica de Educação em Ciências e Matemática; v. 6, n. 1 (2018): Janeiro a Junho de 2018; 142-151
El modelo educativo con enfoque en la formación de competencias, promovido a principios del siglo XXI y que ha tomado un papel muy importante en el proceso enseñanza-aprendizaje en las instituciones educativas de todos los niveles educativos, estab
Autor:
Jesus Gonzalez-Rubio, Teresa Franco, Augusto Beléndez, Isabel Escobar, Enrique Arribas, S. Maffey, Sarahi Vidales, Raquel Ramirez-Vazquez, Cristina Suárez
Publikováno v:
RUA. Repositorio Institucional de la Universidad de Alicante
Universidad de Alicante (UA)
ResearcherID
Universidad de Alicante (UA)
ResearcherID
The competency-based educational model, that initiated at the beginning of the XXI century plays a very important role during the teaching-learning process in higher education institutions, it establishes that for the development of the human being e
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1ea35ac791e3eb7cf8bc4f0d0ffe901c
http://hdl.handle.net/10045/95220
http://hdl.handle.net/10045/95220
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
S. Maffey, R. Ruiz, Cristina Suárez, María Teresa Franco, Raquel Ramirez-Vazquez, C. Garcia-Olguin, Isabel Escobar, J. Besanilla, Augusto Beléndez, E. Arribas Garde, Jesus Gonzalez-Rubio, Alberto Najera, Y. Benitez, S. Vidales Felix
Publikováno v:
RUA. Repositorio Institucional de la Universidad de Alicante
Universidad de Alicante (UA)
ResearcherID
Universidad de Alicante (UA)
ResearcherID
The interaction within the social environment allows for knowledge to be created according to each of the actors involved in the learning process. The everyday experience of the student and the presence of the teacher are the two most important facto
Autor:
S. Maffey, Isabel Escobar García, Alberto Nájera López, Sarahi Vidales, Juan Besanilla, Jesús González Rubio, María Teresa Franco, Enrique Arribas Garde, Yolanda Benitez, Carmen del Pilar Suárez Rodríguez, Augusto Beléndez, Cuauhtémoc Garcia-Olguin, Yannely Domínguez
Publikováno v:
RUA. Repositorio Institucional de la Universidad de Alicante
Universidad de Alicante (UA)
ResearcherID
Universidad de Alicante (UA)
ResearcherID
Teachers are deeply concerned on how to be more effective in our task of teaching. We must organize the contents of our specific area providing them with a logical configuration, for which we must know the mental structure of the students that we hav
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e538c64c379b088de98a8dccbb3cd3c5
https://hdl.handle.net/10045/53733
https://hdl.handle.net/10045/53733
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
NCI monographs : a publication of the National Cancer Institute. (6)
Thirty-one patients with previously treated small cell bronchogenic carcinoma were treated with split-course radiation therapy and concurrent cisplatin and etoposide. Twenty-four patients (78%) had clinical partial or complete responses. Median survi