Zobrazeno 1 - 10
of 275
pro vyhledávání: '"S. Maddocks"'
Publikováno v:
International Journal of Infectious Diseases, Vol 101, Iss , Pp 134- (2020)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5e3a3adde1df41c9be3b798512113878
Autor:
V Chetty, S Maddocks, S Cobbing, N Pefile, T Govender, S Shah, H Kaja, R Chetty, M Naidoo, S Mabika, N Mnguni, T Ngubane, F Mthethwa
Publikováno v:
African Journal of Health Professions Education, Vol 10, Iss 1, Pp 13-18 (2018)
Background. Clinical education for physiotherapists forms a vital part of undergraduate programmes and equips students with competencies to practise autonomously as qualified health practitioners. However, disparities are evident in approaches to cli
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/36350e06c2a04d5cb79a9d534928988a
Publikováno v:
Gifted Child Quarterly. 65:370-376
Research on high-ability postsecondary students has increased in recent years; yet identifying such students can be challenging. The International Cognitive Ability Resource (ICAR) is an online, open-access tool designed to facilitate measurement of
Publikováno v:
Journal of Equine Veterinary Science. 124:104404
Publikováno v:
Journal of Equine Veterinary Science. 124:104408
Autor:
Danika L. S. Maddocks
Publikováno v:
Gifted Child Quarterly. 64:3-18
It is important to identify cognitive and achievement characteristics that differentiate students who are twice exceptional because they are gifted and have a learning disability (2e-LD) from gifted and average ability peers because this information
Autor:
Rachel E. Gaines, David J. Osman, Jen L. Freeman, Diane L. Schallert, Danika L. S. Maddocks, Jayce R. Warner
Publikováno v:
Teaching and Teacher Education. 77:53-65
Autor:
Danika L. S. Maddocks
Publikováno v:
Gifted Child Quarterly. 62:175-192
Students who are gifted and have a learning disability (GLD) may not be identified, in part because of disagreement regarding appropriate identification criteria. In this study, suggested GLD identification criteria were applied to a nationally repre
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.