Zobrazeno 1 - 10
of 584
pro vyhledávání: '"S. Lukić"'
Autor:
J. Díaz-Cortés, J. Benlliure, J.L. Rodríguez-Sánchez, H. Álvarez-Pol, T. Aumann, C.A. Bertulani, B. Blank, E. Casarejos, D. Cortina-Gil, D. Dragosavac, V. Föhr, A. Gargano, M. Gascón, W. Gawlikowicz, A. Heinz, K. Helariutta, A. Kelić-Heil, S. Lukić, F. Montes, D. Pérez-Loureiro, L. Pieńkowski, K.-H. Schmidt, M. Staniou, K. Subotić, K. Sümmerer, J. Taieb, A. Trzcińska
Publikováno v:
Physics Letters B, Vol 811, Iss , Pp 135962- (2020)
Single-neutron and single-proton removal cross sections have been measured for medium-mass neutron-rich nuclei around Z=50 and energies around 1000A MeV using the FRagment Separator (FRS) at GSI. The measured cross sections confirm the relative low v
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4f155602c61941669c85090d128aac54
Autor:
H. Abramowicz, A. Abusleme, K. Afanaciev, N. Alipour Tehrani, C. Balázs, Y. Benhammou, M. Benoit, B. Bilki, J.-J. Blaising, M. J. Boland, M. Boronat, O. Borysov, I. Božović-Jelisavčić, M. Buckland, S. Bugiel, P. N. Burrows, T. K. Charles, W. Daniluk, D. Dannheim, R. Dasgupta, M. Demarteau, M. A. Díaz Gutierrez, G. Eigen, K. Elsener, U. Felzmann, M. Firlej, E. Firu, T. Fiutowski, J. Fuster, M. Gabriel, F. Gaede, I. García, V. Ghenescu, J. Goldstein, S. Green, C. Grefe, M. Hauschild, C. Hawkes, D. Hynds, M. Idzik, G. Kačarević, J. Kalinowski, S. Kananov, W. Klempt, M. Kopec, M. Krawczyk, B. Krupa, M. Kucharczyk, S. Kulis, T. Laštovička, T. Lesiak, A. Levy, I. Levy, L. Linssen, S. Lukić, A. A. Maier, V. Makarenko, J. S. Marshall, V. J. Martin, K. Mei, G. Milutinović-Dumbelović, J. Moroń, A. Moszczyński, D. Moya, R. M. Münker, A. Münnich, A. T. Neagu, N. Nikiforou, K. Nikolopoulos, A. Nürnberg, M. Pandurović, B. Pawlik, E. Perez Codina, I. Peric, M. Petric, F. Pitters, S. G. Poss, T. Preda, D. Protopopescu, R. Rassool, S. Redford, J. Repond, A. Robson, P. Roloff, E. Ros, O. Rosenblat, A. Ruiz-Jimeno, A. Sailer, D. Schlatter, D. Schulte, N. Shumeiko, E. Sicking, F. Simon, R. Simoniello, P. Sopicki, S. Stapnes, R. Ström, J. Strube, K. P. Świentek, M. Szalay, M. Tesař, M. A. Thomson, J. Trenado, U. I. Uggerhøj, N. van der Kolk, E. van der Kraaij, M. Vicente Barreto Pinto, I. Vila, M. Vogel Gonzalez, M. Vos, J. Vossebeld, M. Watson, N. Watson, M. A. Weber, H. Weerts, J. D. Wells, L. Weuste, A. Winter, T. Wojtoń, L. Xia, B. Xu, A. F. Żarnecki, L. Zawiejski, I.-S. Zgura
Publikováno v:
European Physical Journal C: Particles and Fields, Vol 77, Iss 7, Pp 1-41 (2017)
Abstract The Compact Linear Collider (CLIC) is an option for a future $${\mathrm{e}^{+}}{\mathrm{e}^{-}} $$ e + e - collider operating at centre-of-mass energies up to $$3\,\text {TeV} $$ 3 TeV , providing sensitivity to a wide range of new physics p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fe18d8397cac4b3d9655d76d51b43d51
Publikováno v:
Advances in Civil Engineering, Vol 2018 (2018)
A brief review of experimental methods for testing blast effects on structures is presented. Methods are classified in four groups: field tests, shock tubes, pendulum systems, and new techniques (blast simulator). Description of each method is given
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e0fe1a413aff4654a686abbce9f1713b
Publikováno v:
Physical Review Special Topics. Accelerators and Beams, Vol 10, Iss 1, p 014701 (2007)
Possibilities are studied for the optimization of EURISOL rare nuclide yields in specific regions of the nuclear chart by building the driver accelerator in a way that enables accelerating several additional beam species, to specific energies, beside
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dd225aefe89f42018c3426e7f380c5e0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
S Lukić, A Baumgertel, S Obradović, R Kadović, J Beloica, D Pantić, P Miljković, S Belanović Simić
Publikováno v:
iForest - Biogeosciences and Forestry. 15:163-170
Autor:
Sanja R. Blagdanić, Jelena S. Lukić
Publikováno v:
Inovacije u Nastavi, Vol 34, Iss 3, Pp 43-60 (2021)
In the last few years, the concept of a flipped classroom has become relevant and is increasingly being used as a teaching model. The first introduction to the teaching contents no longer takes place at school, but at the students’ home, through in
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.