Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"S. Leon de la Barra"'
Autor:
B M Butler, L.A. Foster Page, William Murray Thomson, S. Leon de la Barra, K N Fuge, F Leov, R van den Heever, D. H. Boyd
Publikováno v:
JDR clinical and translational research. 6(2)
Objectives: To investigate treatment outcomes of different restorative techniques undertaken by dental therapists for primary molar carious lesions in a sample of children in New Zealand primary care. Methods: This was a randomized controlled trial w
Autor:
D.H. Boyd, W.M. Thomson, S. Leon De La Barra, K.N. Fuge, R. Van Den Heever, B.M. Butler, F. Leov, L.A. Foster Page
Supplemental material, DS_10.1177_2380084420933154 for A Primary Care Randomized Controlled Trial of Hall and Conventional Restorative Techniques by D.H. Boyd, W.M. Thomson, S. Leon de la Barra, K.N. Fuge, R. van den Heever, B.M. Butler, F. Leov and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1efd7064923be801eb9dd97a6bbed36c
Autor:
S. Leon de la Barra, Donald R. Schwass, William Murray Thomson, Alison M Meldrum, L.A. Foster Page, Susan M Moffat, Rahil Ahmadi, Deanna M Beckett
Publikováno v:
JDR Clinical & Translational Research. 2:287-294
This study aimed to assess whether resin infiltration of primary molar proximal lesions is more effective than noninvasive measures in radiographically controlling carious lesion progression into the dentin. A split-mouth randomized controlled trial
Publikováno v:
Community dental health. 36(1)
Toothbrushing with fluoride toothpaste reduces the incidence of dental caries.To evaluate a supervised school toothbrushing programme to reduce dental caries experience in children.Quasi-experimental study. All children had routine dental examination
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Heart, Lung and Circulation. 19:S26
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.