Zobrazeno 1 - 10
of 60
pro vyhledávání: '"S. Le Vigouroux"'
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 65, Pp S535-S535 (2022)
Introduction The COVID-19 pandemic have had deleterious effects on mental health of students. Authors suggest that the psychological effects will persist long after COVID-19 has peaked, but we have no data to confirm this. Objectives Objective: The
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a02d56e50c7144c7a7ede9ed2c3a6e96
Publikováno v:
European Review of Applied Psychology / Revue Européenne de Psychologie Appliquée
European Review of Applied Psychology / Revue Européenne de Psychologie Appliquée, 2022, 72, ⟨10.1016/j.erap.2021.100728⟩
European Review of Applied Psychology / Revue Européenne de Psychologie Appliquée, 2022, 72, pp.100728. ⟨10.1016/j.erap.2021.100728⟩
European Review of Applied Psychology / Revue Européenne de Psychologie Appliquée, Elsevier, 2022, 72, pp.100728. ⟨10.1016/j.erap.2021.100728⟩
European Review of Applied Psychology / Revue Européenne de Psychologie Appliquée, 2022, 72, ⟨10.1016/j.erap.2021.100728⟩
European Review of Applied Psychology / Revue Européenne de Psychologie Appliquée, 2022, 72, pp.100728. ⟨10.1016/j.erap.2021.100728⟩
European Review of Applied Psychology / Revue Européenne de Psychologie Appliquée, Elsevier, 2022, 72, pp.100728. ⟨10.1016/j.erap.2021.100728⟩
International audience; Introduction. – Inspired by Carol Dweck’s work on naive theories of intelligence, the implicit theory ofemotions refers to beliefs regarding the general functioning of emotions, specifically, their controllability.Some ind
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::248ecc2ee47de5c34bda4234bf42a941
https://hal-amu.archives-ouvertes.fr/hal-03843394
https://hal-amu.archives-ouvertes.fr/hal-03843394
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.