Zobrazeno 1 - 10
of 433
pro vyhledávání: '"S. Kuppusamy"'
Autor:
M. Kanmalar, Siti Fairus Abdul Sani, Nur Izzahtul Nabilla B. Kamri, Nur Akmarina B. M. Said, Amirah Hajirah B. A. Jamil, S. Kuppusamy, K. S. Mun, D. A. Bradley
Publikováno v:
Cellular & Molecular Biology Letters, Vol 27, Iss 1, Pp 1-20 (2022)
Abstract Bladder cancer is the fourth most common malignancy in males. It can present across the whole continuum of severity, from mild through well-differentiated disease to extremely malignant tumours with poor survival rates. As with other vital o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3ae2ce7582d14fb4b98ad49a3bad6592
Autor:
C. A. Chai, W. S. Yeoh, R. Rajandram, K. P. Aung, T. A. Ong, S. Kuppusamy, A. Nazran, K. Kumaran, A. H. A. Razack, J. Y. Teoh
Publikováno v:
Frontiers in Surgery, Vol 8 (2021)
Purpose: Guidelines advocate cystoscopy surveillance (CS) for non-muscle invasive bladder cancer (NMIBC) post-resection. However, cystoscopy is operator dependent and may miss upper tract lesions or carcinoma in-situ (CIS). Urine cytology is a common
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5bf26801740a45bca856c960ebfa50f0
Autor:
G, Balayogi, S, Kuppusamy K
Persons with visual impairments have often been a soft target for cybercriminals, and they are more susceptible to cyber attacks in the digital environment. The attacks, as mentioned above, are because they are visually/aurally exposed to the other s
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2305.10644
Autor:
Anagha V, K. S. Kuppusamy
Publikováno v:
International Journal for Research in Applied Science and Engineering Technology. 11:1555-1566
On the World wide web, videos have become a speedy and effective information distribution method. Caretakers observed that YouTube was the most popular medium for kids during the COVID-19 epidemic, with more than 78% of kids watching it. To make a vi
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.