Zobrazeno 1 - 10
of 292
pro vyhledávání: '"S. Kiguli"'
Autor:
A. BATTE, S. Menon, C. John C, R. Opoka Opika, J. Ssenkusu M, S. Kiguli, R. Kalyesubula, A. Conroy Leigh
Publikováno v:
Kidney International Reports, Vol 6, Iss 4, Pp S2-S3 (2021)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/60945552059a40008f8287c8ff752134
Autor:
A. BATTE, S. Menon, C.C. John, R. Opoka O, M.J. Ssenkusu, S. Kiguli, R. Kalyesubula, A. Conroy Leigh
Publikováno v:
Kidney International Reports, Vol 6, Iss 4, Pp S29-S30 (2021)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a2976a3095cf4f1fa09c3f635c22bac8
Autor:
A. Kazibwe, A. P. Kyazze, P. Ssekamatte, E. I. Mutebi, D. Kibirige, M. Kaddumukasa, S. Kiguli, I. Andia-Biraro
Publikováno v:
The International Journal of Tuberculosis and Lung Disease. 27:308-314
BACKGROUND: The diabetes mellitus (DM) and TB dual epidemic is growing in sub-Saharan Africa (SSA), yet the underlying mechanisms of increased TB risk in DM are incompletely understood. We determined the prevalence and factors associated with TB infe
Publikováno v:
African Journal of Health Professions Education, Vol 9, Iss 4, Pp 171-175 (2017)
Background. Cut scores for students’ assessments have always been arbitrarily determined in many institutions. Some institutions have adopted reliable methods of determining cut scores, such as the Angoff method. However, use of this method re
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/41aa1acd748446c987e5affc72f258b5
Publikováno v:
African journal of health professions education. 13(4)
Mentorship is useful in enhancing student learning experiences. The provision of feedback by faculty mentors is a central activity within a fruitful mentorship relationship. Therefore, effective feedback delivery by mentors is key to the development
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.