Zobrazeno 1 - 10
of 1 763
pro vyhledávání: '"S. Jovanović"'
Publikováno v:
The International Archives of the Photogrammetry, Remote Sensing and Spatial Information Sciences, Vol XLVIII-4-W1-2022, Pp 237-243 (2022)
According to the Law on Agricultural Land of the Republic of Srpska, municipalities and cities are obliged to prepare a planning document “Groundwork for Agricultural Land Protection, Use and Restructuring (The groundwork)”. Information related t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cbe3071588b44324ab163a8399b41c4f
Autor:
S. Jovanović, Dakić, L. Lavadinović, J. Poluga, J. Malinić, U. Karić, I. Gmizić, G. Stevanović
Publikováno v:
Journal of Infection and Public Health, Vol 13, Iss 2, Pp 365-366 (2020)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/90ae9dce6f48486f8c2adf518f3cab73
Autor:
Dalibor Z. Stojanović, Vukica D. Vujić, Zvezdana S. Jovanović, Jelena Z. Milovanović, Boris D. Dudić, Bojan S. Ilić, Slobodan E. Makarov
Publikováno v:
Contributions to Zoology. :1-33
Two modes of post-embryonic development, hemianamorphosis and epimorphosis, show a distinct pattern among extant centipede (Chilopoda) orders. Although studies on post-embryonic development in Lithobiomorpha date back to the 19th and the 20th century
Autor:
Dinić, J., Podolski-Renic, A., Dragoj, M., Stojanov, S. Jovanović, Stepanović, A., Lupšić, E., Pajović, M., Rodić, D. Petrović, Marić, D., Ercegovac, M., Pešić, M.
Publikováno v:
In ESMO Open October 2023 8(1) Supplement 5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ana S. Jovanović, Milica A. Mastilo
Publikováno v:
Анали Филолошког факултета. 34:77-100
Autor:
Branislava K. Blajvaz, Ivana Z. Bogdanović, Tamara S. Jovanović, Jelena D. Stanisavljević, Milica V. Pavkov-Hrvojević
Publikováno v:
Journal of Baltic Science Education. 21(4):545-557
Physics teaching should facilitate students to acquire knowledge, increase metacognitive awareness and motivation for learning physics. The implementation of cooperative learning could be useful for improving teaching. The aim of this research was to