Zobrazeno 1 - 10
of 244
pro vyhledávání: '"S. Jolley"'
Publikováno v:
Trials, Vol 24, Iss 1, Pp 1-11 (2023)
Abstract Background Around 10% of school-aged children experience mental health difficulties. Many more are ‘vulnerable’: experiencing emotional and/or behavioural problems reaching clinical levels, and thus at greatest risk of future mental illn
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d7d7ba4cc22441628926755f27b63c2a
Publikováno v:
Sixth International Conference on Fault and Top Seals.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
S. Fakhri, S. Jolley, Ryan A. Peterson, Y. Jin, E. Balaban, A. Kannappan, J. Sippel, Joseph A. Hippensteel
Publikováno v:
TP48. TP048 COVID: ARDS CLINICAL STUDIES.
Background: Previous studies have suggested that the use of heated high-flow nasal canula (HHFNC) may reduce intubation rates in severely hypoxemic patients (PaO2/FiO2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sherry Shaw, Carolyn S. Jolley
Publikováno v:
Journal of Experiential Education. 30:134-152
The concurrent conditions of deafness and blindness present a set of unique needs within a community that highly values independence and autonomy. This project assesses the service-learning initiative in a post-secondary Interpreter Education Program