Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"S. Jeyavelu"'
Publikováno v:
Ethnographic Research in the Social Sciences ISBN: 9781003392774
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d7051a8e987c0dd181764efbb0fccddf
https://doi.org/10.4324/9781003392774-1
https://doi.org/10.4324/9781003392774-1
This book is an essential guide to scientifically conducting contemporary ethnographic research at undergraduate, postgraduate, and doctoral levels in the social sciences, the humanities, and business studies. It addresses the methodological challeng
Publikováno v:
Academy of Management Proceedings. 2018:15985
Co-workers make sense of workplace romance (WR) by attributing different motives to the parties involved in WR. However, the attributed WR motive(s) for a WR participant may not be always same as t...
Autor:
S. Jeyavelu
Publikováno v:
Vision: The Journal of Business Perspective. 13:33-45
This paper presents a model integrating organisational identity dissonance, organisational decline and organizational turnaround. It specifies three sources of organisational identity dissonance – decline, which is further sub-divided into severity
Autor:
S. Jeyavelu, Indira J. Parikh
Publikováno v:
Vikalpa: The Journal for Decision Makers. 27:5-14
Sensitivity Training (ST) is a process through which an individual explores the journey of human existence to ask some basic questions about life, relationships, interface across many roles, and purpose of one's own life. ST has many forms; each form
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pasupuleti, Ravi Sankar1 ravi.19phd7012@vitap.ac.in, Seshadri, Usha2 usha.seshadri@vitap.ac.in
Publikováno v:
IUP Journal of Marketing Management. May2023, Vol. 22 Issue 2, p136-153. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.