Zobrazeno 1 - 10
of 902
pro vyhledávání: '"S. Jee"'
Publikováno v:
European Journal of Preventive Cardiology. 30
Funding Acknowledgements Type of funding sources: Public grant(s) – National budget only. Main funding source(s): Korea National Institute of Health. Background Although cardiac rehabilitation (CR) has been proven to be effective in secondary preve
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Anirudh V Mutalik, Praveen Duraisamy, Senthilkumaran Kandasamy, S. Jeevithan, Chinnusamy Kaliannan
Publikováno v:
National Board of Examinations Journal of Medical Sciences, Vol Volume 2, Iss Issue 10, Pp 1006-1013 (2024)
Introduction: Acquiring fundamental procedural skills is crucial for medical graduates to ensure patient safety. Traditional teaching methods may compromise safety, leading to the rise of Simulation-based Medical Education (SBME) and video-based inst
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5e78c94b4fed4990a5fec6ba5e655e4a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.