Zobrazeno 1 - 10
of 798
pro vyhledávání: '"S. Hiller"'
Publikováno v:
International Journal of Development and Sustainability, Vol 1, Iss 3, Pp 714-742 (2012)
A study to determine the impacts of farmers field schools (FFS) on smallholders’ adoption of good agricultural practices in tea and to assess sustainability of smallholder tea production was conducted in the highlands of Kenya. Input-output data on
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1f999434a0604ab29ac9c8ebeb1dd6eb
Publikováno v:
Scientific Reports. 13
The Overall Anxiety Severity and Impairment Scale (OASIS) is a 5-item self-report measure that captures symptoms of anxiety and associated functional impairments. This study evaluates a German version (OASIS-D) that was administered to a convenience
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Janine S. Hiller, Lindsay Sain Jones
Publikováno v:
American Business Law Journal. 59:61-121
Publikováno v:
SSRN Electronic Journal.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
S. Hiller, B. M. Burmann
Publikováno v:
NMR Spectroscopy for Probing Functional Dynamics at Biological Interfaces ISBN: 9781839162091
Chaperone–client interactions are highly dynamic in their nature and result in transient, multi-conformational complexes that are challenging to characterize at the atomic level. Solution NMR spectroscopy has the power to resolve structure and dyna
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e7be450e24c463c9fcfd100e6d8fb228
https://doi.org/10.1039/9781839165702-00277
https://doi.org/10.1039/9781839165702-00277
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.