Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"S. Heeralal"'
Publikováno v:
International Review of Management and Marketing, Vol 14, Iss 4 (2024)
Recent tourism research has shown a move towards the perspective on ‘value-in-use’ or ‘value-in-context’ that customers can co-create value through interactions with tourism organizations. As value is co-created through an ongoing interactive
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/24009cc7310d4e3bbc110f714ae6cbab
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Retail and Marketing Review, Vol 17, Iss 2, Pp 52-65 (2021)
Brand crises are unexpected and any organisation can be exposed to a brand crisis. Existing research on brands in crisis focus mostly on the effectiveness of the organisation’s response. However, there is limited research on the effect of a brand c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9c5b99f60abc4178ae438fe791b7c97e
Autor:
SG Ndlovu, S Heeralal
Publikováno v:
The Retail and Marketing Review, Vol 17, Iss 1, Pp 33-42 (2021)
The introduction of private label brands in the grocery retail industry has created various opportunities for grocery retailers. It has also afforded them the opportunity to increase their sales and improve profitability margins, while cutting on the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6ff273d91b4242faaa08d82cd9f58c0e