Zobrazeno 1 - 10
of 108
pro vyhledávání: '"S. Hackel"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
S. F. Schaible, S. Häckel, N. Rutsch, F. C. Aregger, S. F. Bigdon, V. Schoenborn, I. Broger, C. E. Albers, C. Tinner
Publikováno v:
Scandinavian Journal of Trauma, Resuscitation and Emergency Medicine, Vol 32, Iss 1, Pp 1-13 (2024)
Abstract Background Odontoid fractures from high-energy trauma are associated with significant morbidity and mortality, including spinal cord injury, neurological damage, and cardiac arrest. The literature on odontoid fractures leading to cardiac arr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/23620112071e41ee82536fb1946f72ef
Publikováno v:
The Teacher Educator. 56:427-444
The current study examined multiple factors in predicting whether preservice teachers felt self-efficacious for instructing lesbian, gay, bisexual, transgender, and questioning (LGBTQ) students. Am...
Autor:
S. Hackel, T. Schrader, L. Doering, G. Soylev-Oktem, F. Hartig, J. Loewe, A. Scheibner, B. Gloger, D. Hutzschenreuter, J. Jagieniak
Publikováno v:
Messunsicherheit praxisgerecht bestimmen – Prüfprozesse in der industriellen Praxis 2021
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::18bc48cd5b3b1497aa6d365f18acdb21
https://doi.org/10.51202/9783181023907-349
https://doi.org/10.51202/9783181023907-349
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Contemporary Educational Psychology. 46:73-80
Questions persist about the validity of the two most widely used achievement goal instruments (Patterns of Adaptive Learning Scales, PALS; and the Achievement Goals Questionnaire, AGQ). This study uses structural equation modeling to examine the conv
Publikováno v:
Journal of homosexuality. 66(13)
Despite greater social acceptance of individuals with diverse sexual identities across the world, queer students still experience greater bullying, poorer academic motivation, and lower school attendance than heterosexual students. Educational psycho
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.