Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"S. Goubin"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Conor McClenaghan, Alexandra Mackenzie, Y.Y. Dong, N.A. Burgess-Brown, A. Quigley, Gian Filippo Ruda, Lishuang Cao, Michael V. Clausen, L. Dong, Prafulla Aryal, S. Goubin, Stephen J. Tucker, Shubhashish M.M. Mukhopadhyay, Mark S.P. Sansom, Elisabeth P. Carpenter, Mariana Grieben, Ashley C. W. Pike, Paul Brennan
A sensitive regulator of cellular potassium A class of potassium channels called K2P channels modulates resting membrane potential in most cells. The channels are regulated by multiple ligands, including the antidepressant drug Prozac, as well as fac
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2ff00a48d4ce518c6ebb694b50186d46
https://doi.org/10.1126/science.1261512
https://doi.org/10.1126/science.1261512
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.