Zobrazeno 1 - 10
of 4 707
pro vyhledávání: '"S. Franzen"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Leplat, J.
Publikováno v:
Le Travail Humain, 1995 Jan 01. 58(3), 275-276.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40659969
Autor:
E. van den Berg, J. C. M. Dijkzeul, J. M. Poos, W. S. Eikelboom, J. van Hemmen, S. Franzen, F. J. de Jong, E. G. P. Dopper, J. M. J. Vonk, J. M. Papma, D. Satoer, L. C. Jiskoot, H. Seelaar
Publikováno v:
Applied neuropsychology. Adult. Taylor and Francis Inc.
Frontotemporal dementia (FTD) is an early-onset neurodegenerative disorder with a heterogeneous clinical presentation. Verbal fluency is regularly used as a sensitive measure of language ability, semantic memory, and executive functioning, but qualit
Autor:
S. Franzen, E. van den Berg, Y. Ayhan, D.D. Satoer, Ö. Türkoğlu, G.E. Genç Akpulat, E.G. Visch-Brink, E.A. Scheffers, J. Kranenburg, L.C. Jiskoot, J. van Hemmen, J.M. Papma
Publikováno v:
Journal of the International Neuropsychological Society, 29(1), 92-104. Cambridge University Press
Objective:Traditional naming tests are unsuitable to assess naming impairment in diverse populations, given the influence of culture, language, and education on naming performance. Our goal was therefore to develop and validate a new test to assess n
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kathryn A. Wolford, Robert W. Wolford, Margaret R O'Leary, Amin Kazzi, Mohamad Ali Cheaito, Michael C. Bond, Douglas S. Franzen, Kenneth Park
Publikováno v:
The Journal of Emergency Medicine. 60:e27-e30
Tuition fees for medical school are continuously and riotously increasing. This upsurge is amassing debts on the backs of students. In the class of 2018, 75% finished medical school with an outstanding balance of $196,520, on average—a $5826 increa