Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"S. Franklin John"'
Autor:
Worakamol Wisetsri, S. Franklin John, Arun B. Prasad, Shaifali Garg, Md. Khaja Mohiddin, Bandi Bhaskar
Publikováno v:
Materials Today: Proceedings. 56:2217-2220
Autor:
S. Franklin John, P. Nilufar Sathiq
Publikováno v:
Building Resilient Organizations ISBN: 9781003313663
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::998a0e0126dc2a0f9783218cd3d18d3f
https://doi.org/10.4324/9781003313663-11
https://doi.org/10.4324/9781003313663-11
The main aim behind making this study is to know how public, private and foreign banks are operating their business and how NPAs play role to the operations of these banks. The is also focusing upon existing system in India to solve the problem of NP
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::725650377a11a97181037ecb589d00b0
Autor:
Sheeja R, S Franklin John
Publikováno v:
INTERNATIONAL JOURNAL OF MANAGEMENT. 11
The study focused on understanding the impact of advertisement on adult buying behavior towards fast moving consumer goods among professional students. FMCG industry is the highly competitive industry where advertisement plays a vital role. MBA, MCA
Autor:
Sheeja Ramakrishnan, S. Franklin John
Publikováno v:
International Journal of Social Sciences and Management. 4:55-59
The Indian retail industry is the fifth largest in the world. Comprising of organized and unorganized sectors, India retail industry is one of the fastest growing industries in India, especially over the last few years. Though initially, the retail i
Autor:
S. Franklin John
Publikováno v:
IOSR Journal of Business and Management. 12:41-45
The study was designed to investigate the Relationship between Rice Branding Dimensions and Brand Rating. The study covers the population includes 780 consumers from Tamil nadu, who are all using branded rice. The questionnaires were given to 900 con
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Indian Journal of Marketing. 44:24
Purpose: The aim of the study was to identify the usage pattern and purpose of using Facebook by individuals and to investigate the intentions of these segments to discuss brands during their daily social media communications. Design /Methodology/App
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.