Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"S. Feinman"'
Autor:
S. Feinman, Michael Lewis
How are we to understand the complex forces that shape human behav ior? A variety of diverse perspectives, drawing on studies of human behavioral ontogeny, as well as humanity's evolutionary heritage, seem to provide the best likelihood of success.
Autor:
S. Feinman
Integrating the perspectives of a number of disciplines, this work examines social referencing in infants within the broader contexts of cognition, social relations, and human society as a whole.
Autor:
Christian Bréchot, H. Brunner, Tobias Goeser, S. Gordon, M. Bourliere, W. Carey, Thierry Poynard, K. G. Benner, Sanjeev Arora, H. C. Bodenheimer, José-María Sánchez-Tapias, Stefan Zeuzem, R. Rouzier-Panis, H. Tanno, M. Corzillius, S. Hadzyiannis, J. Rakela, K. L. Lindsay, M. A. Bigard, Timothy R. Morgan, Morris Sherman, Jürgen Wasem, E. R. Schiff, M. Poliquin, J. L. Rodriguez-Agullo, Wolfgang Vogel, Robert G. Gish, Gregory T. Everson, F. Buchner, John B. Wong, Franz Hessel, S. Caldwell, J. Donovan, C. Smith, B. M. Kurth, L. Balart, M. Silva, Ira M. Jacobson, Mitchell L. Shiffman, Wolfgang Greiner, Teresa L. Wright, R. Moreno, Detlef Schuppan, N. Gitlin, S. Feinman, Bruce R. Bacon, Steven L. Flamm, Thomas J. McGarrity, M. Bullinger, F. H. Anderson, C. Trepo, Maria Buti, Paul Y. Kwo, R. Esteban-Mur, Peter R. Galle, I. Hokeberg, Robert L. Carithers, Stefan Lindgren, R. Reindollar, William M. Lee, Michael P. Manns, D. R. LaBrecque, V. Rustgi, J. M.G. vonderSchulenburg, U. Ravens-Sieberer, Jules L. Dienstag, H. Greten, P. Marcellin, S. Rossol, P. Marotta, John G. McHutchison, G. L. Davis, Uwe Siebert, P. Aidelsburger, Gaby Sroczynski, R. Perrillo
Background: Peginterferon α-2b plus ribavirin therapy in previously untreated patients with chronic hepatitis C yields the highest sustained virological response rates of any treatment strategy but is expensive. Aims: To estimate the cost effectiven
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c3d7294390bf9598b5c6a2e4aafa4eae
Autor:
S, Feinman, D R, Entwisle
Publikováno v:
Child development. 47(2)
Facial recognition ability was studied with 288 children from 4 grades--first, second, third, and sixth--who also varied by sex race, and school type, the last being segregated or integrated. Children judged whether each of 40 pictures of children's
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.