Zobrazeno 1 - 10
of 296
pro vyhledávání: '"S. Eker"'
Publikováno v:
Earth System Dynamics, Vol 15, Pp 789-800 (2024)
Positive tipping points are promising leverage points in social systems for accelerated progress towards climate and sustainability targets. Besides their impact in specific social systems such as energy, food, or social norms and values, positive ti
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6c35397c40c74ff88142b1b5afd790d3
Publikováno v:
Physical Education of Students, Vol 23, Iss 1, Pp 16-22 (2018)
Background and aim of the study : In recent years, the use of ergogenic aid has become widespread in order to improve performance among the athletes and to achieve success more easily. Pre-workout nutritional supplements that attract the attention of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b5b339961c4a4e939936f72ebccd99ad
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
A. Z. Bissengali, S. Eker
Publikováno v:
Tiltanym. 185:26-42
The article examines the peculiarities of the use of new words and new concepts with term potential – new usages in Kazakh and Turkish newspapers between 1995-2015. The language situation in the media of the two countries was compared and analyzed.
Publikováno v:
European Review for Medical & Pharmacological Sciences; Sep2023, Vol. 27 Issue 17, p8291-8300, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.