Zobrazeno 1 - 10
of 385
pro vyhledávání: '"S. Eichhorn"'
Publikováno v:
International Journal of Biomaterials, Vol 2013 (2013)
Background. Protocols using chemical reagents for scaffold decellularization can cause changes in the properties of the matrix, depending on the type of tissue and the chemical reagent. Technologies using physical techniques may be possible alternati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/35c1bf5aacfc448bb77f1e7599897828
Autor:
Jeroen Bremer, Elisabeth H. van der Heijden, Daryll S. Eichhorn, Rowdy Meijer, Henny H. Lemmink, Hans Scheffer, Richard J. Sinke, Marcel F. Jonkman, Anna M.G. Pasmooij, Peter C. Van den Akker
Publikováno v:
Molecular Therapy: Nucleic Acids, Vol 18, Iss , Pp 465-475 (2019)
Dystrophic epidermolysis bullosa (DEB) is a devastating blistering disease affecting skin and mucous membranes. It is caused by pathogenic variants in the COL7A1 gene encoding type VII collagen, and can be inherited dominantly or recessively. Recentl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a5afe6acdf434eada2678f9c57426506
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Mathematics Teacher. 112:262-267
Teachers can use Universal Design for Learning (UDL) in their math classroom to anticipate potential barriers, know which tools will engage students, and provide safe spaces for learning.