Zobrazeno 1 - 10
of 447
pro vyhledávání: '"S. Cianfarani"'
Publikováno v:
Italian Journal of Pediatrics, Vol 47, Iss 1, Pp 1-4 (2021)
Abstract Introduction The Post-traumatic Stress Disorder (PTSD) is a group of persistent psychological and physiological symptoms due to a traumatic, severe, event. Only few studies focused on the effects of Covid-19 on psychosocial outcomes in child
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ecf86202fd5c460ea1b46159c80bcb93
Autor:
L. Ravà, D. Fintini, M. Mariani, A. Deodati, E. Inzaghi, S. Pedicelli, C. Bizzarri, M. Cappa, S. Cianfarani, M. Manco
Publikováno v:
Journal of Endocrinological Investigation.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
R. Schiaffini, A. Deodati, M. C. Nicoletti, C. Carducci, P. Ciampalini, A. Lorubbio, M. C. Matteoli, V. Pampanini, I. P. Patera, N. Rapini, S. Cianfarani
The Advanced Hybrid Closed Loop (AHCL) systems have provided the potential to ameliorate glucose control in children with Type 1 Diabetes. The aim of the present work was to compare metabolic control obtained with 2 AHCL systems (Medtronic 780G syste
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::82ebda2e48dc6b50545dc503d50aabaf
https://hdl.handle.net/2108/313614
https://hdl.handle.net/2108/313614
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.