Zobrazeno 1 - 10
of 555
pro vyhledávání: '"S. Chee"'
Publikováno v:
Atmospheric Chemistry and Physics, Vol 21, Pp 11637-11654 (2021)
Acid–base clusters and stable salt formation are critical drivers of new particle formation events in the atmosphere. In this study, we explore salt heterodimer (a cluster of one acid and one base) stability as a function of gas-phase acidity, aque
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/20f75bec28e745aaa0c7376fcc639b77
Publikováno v:
Atmospheric Chemistry and Physics, Vol 19, Pp 1555-1570 (2019)
It has been widely observed around the world that the frequency and intensity of new particle formation (NPF) events are reduced during periods of high relative humidity (RH). The current study focuses on how RH affects the formation of highly oxidiz
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f9e1a7fda0a84631a8f33e09a2d611dc
Publikováno v:
Quality Assurance in Education, 2017, Vol. 25, Issue 4, pp. 500-515.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/QAE-12-2016-0088
Autor:
Dinham, Judith1 (AUTHOR) j.dinham@curtin.edu.au, Choy, S. Chee2 (AUTHOR), Williams, Paul1 (AUTHOR), Yim, Joanne Sau Ching2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Asia-Pacific Journal of Teacher Education. Sep 2021, Vol. 49 Issue 4, p435-449. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.