Zobrazeno 1 - 10
of 610
pro vyhledávání: '"S. Bustamante"'
Autor:
M. R. Pierce, C. A. Voelker, I. R. S. Sosenko, S. Bustamante, S. M. Olister, X.-J. Zhang, D. A. Clark, M. J. S. Miller
Publikováno v:
Mediators of Inflammation, Vol 4, Iss 6, Pp 431-436 (1995)
We evaluated the effects of sustained perinatal inhibition of NO synthase (NOS) on hyperoxia induced lung injury in newborn rats. NG-nitro-Larginine-methyl-ester (L-NAME) or untreated water was administered to pregnant rats for the final 7 days of ge
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e72fe76112dd4fd88adba094f7fa07cc
Publikováno v:
Journal of Toxicology, Vol 2009 (2009)
Due to their natural origin, apparent low oral toxicity, effectiveness, and accessibility without a medical prescription, the anthranoid laxatives are a popular remedy for constipation and are frequently used abusively. Therefore, it is important to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c59149366f3b463c9ef9ae1c7c5252b4
Autor:
Annelise Pesch, Karlena D. Ochoa, Katelyn K. Fletcher, Vanessa N. Bermudez, Rachael D. Todaro, Julie Salazar, Hailey M. Gibbs, June Ahn, Andres S. Bustamante, Kathy Hirsh-Pasek
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
What if the environment could be transformed in culturally-responsive and inclusive ways to foster high-quality interactions and spark conversations that drive learning? In this article, we describe a new initiative accomplishing this, called Playful
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a73dc00d9ebe4f6e991d3fc6688da40c
Autor:
Andres S. Bustamante, Kreshnik Nasi Begolli, Daniela Alvarez-Vargas, Drew H. Bailey, Lindsey Engle Richland
Publikováno v:
Journal of Educational Psychology. 114:1307-1320
This study tested a novel approach to capitalizing on the benefits of play for informal math learning. Two experiments evaluated a platform called “Fraction Ball”, that provides an embodied, playful, and physically active learning experience by m
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Medicine - Programa de Formación Médica Continuada acreditado July 2015 11(83):4964-4971
Publikováno v:
Child Development
Experimental research demonstrates sustained high-quality early care and education (ECE) can mitigate the consequences of poverty into adulthood. However, the long-term effects of community-based ECE are less known. Using the 1991 NICHD Study of Earl