Zobrazeno 1 - 10
of 60
pro vyhledávání: '"S. Buschmann"'
Publikováno v:
Nonlinear Processes in Geophysics, Vol 22, Iss 5, Pp 545-570 (2015)
Network analysis has become an important approach in studying complex spatiotemporal behaviour within geophysical observation and simulation data. This new field produces increasing numbers of large geo-referenced networks to be analysed. Particular
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/02400ed474d54d6a9140a71df91e6f3e
Autor:
U. Gerischer, N. Bölke, Martin Parniske, Veronika Waurich, Nicolas Gompel, C.M. Ritz, S. Buschmann, S.S. Lesemann, Lasse B. Bräcker, I. Pinker, Detlef Ulrich, D. Bicking, P. Gruner, Klaus Olbricht, X. Gong, Henning Wagner, R. Drewes-Alvarez
Publikováno v:
Acta Horticulturae. :139-146
Publikováno v:
Proceedings of the Conference CIE 2021.
The dimensioning of lighting installations is performed according to the specifications of CIE documents and relevant standards. Differences are often observed between simulations and experimental measurements regarding the quality criteria and lumin
Autor:
V. Herklotz, S.S. Lesemann, C. Neinhuis, S. Buschmann, U. Gerischer, C.E. Tejeda Fernández, N. Bölke, C.M. Ritz, K. Olbricht
Publikováno v:
Acta Horticulturae. :215-222
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Technology for Education in Developing Countries, 2006. Fourth IEEE International Workshop on. :46-50
The discovery or re-construction of scientific explanations and understanding based on experience is a complex process, for which school learning often uses shortcuts. Based on the example of analyzing real seismic measurements, we propose a computer