Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"S. Burrone"'
Autor:
M. Bacci, C. Zini, O.A. Idrissa, S. Burrone, A. Tsayabou, S.S. Maïga, A.A. Sitta, V. Tarchiani
Publikováno v:
Data in Brief, Vol 48, Iss , Pp 109195- (2023)
The dataset contains the answers of smallholder farmers to a semi-structured field survey and the 2020 yield plot measurements conducted in 8 municipalities of the Dosso and Tillabéri regions in Niger. It is a systematic sampling of about 320 questi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a33fc99b3df84d27aa6f3525aff9a6f4
Publikováno v:
Climate Services, Vol 30, Iss , Pp 100360- (2023)
The increasing frequency of extreme events in West Africa, such as droughts and floods, has made populations that base their subsistence mostly on rainfed agriculture even more vulnerable to climate threats. Climate Services (CS) are largely acknowle
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0187ad53026f40f888fe7c6e0605da84
Autor:
Franco Mascayano, Sara Schilling, Eric Tapia, Felipe Santander, María S. Burrone, Lawrence H. Yang, Rubén Alvarado
Publikováno v:
Frontiers in Psychiatry, Vol 9 (2018)
Background: There is an increasing concern for addressing suicide among adolescents in Latin America. Recent mental health policies encourage the development and implementation of preventive interventions for suicide. Such initiatives, however, have
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/947c846784b042469694a7e16df244fb
Publikováno v:
Revista de la Facultad de Ciencias Médicas de Córdoba, Vol 71, Iss 1 (2014)
Abstract This study describes and analyses the consumption of psychoactive substances in educational institutions, the school environment conditions and its relation to the school standing of the students. In the first stage, a quantitative evaluat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eab222ebb5cc4e849628b7d8cc4ca85b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Revista de la Facultad de Ciencias Medicas (Cordoba, Argentina). 67(1)
Institutions involved in training health professionals are permanently concerned with improving the quality of their graduates and their skills for meeting healthcare demands. Research has been conducted in the field of health education and related a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.