Zobrazeno 1 - 10
of 153
pro vyhledávání: '"S. Bunn"'
Autor:
Helle Bogetofte, Brent J. Ryan, Pia Jensen, Sissel I. Schmidt, Dana L.E. Vergoossen, Mike B. Barnkob, Lisa N. Kiani, Uroosa Chughtai, Rachel Heon-Roberts, Maria Claudia Caiazza, William McGuinness, Ricardo Márquez-Gómez, Jane Vowles, Fiona S. Bunn, Janine Brandes, Peter Kilfeather, Jack P. Connor, Hugo J.R. Fernandes, Tara M. Caffrey, Morten Meyer, Sally A. Cowley, Martin R. Larsen, Richard Wade-Martins
Publikováno v:
Cell Reports, Vol 42, Iss 3, Pp 112180- (2023)
Summary: Variants at the GBA locus, encoding glucocerebrosidase, are the strongest common genetic risk factor for Parkinson’s disease (PD). To understand GBA-related disease mechanisms, we use a multi-part-enrichment proteomics and post-translation
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/82feb45f7a544f64addd016b4fe4a636
Publikováno v:
Annales françaises d'Oto-rhino-laryngologie et de Pathologie Cervico-faciale. 138:475-477
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European annals of otorhinolaryngology, head and neck diseases. 138(6)
There are various options to restore phonation after laryngectomy; one option involves using tracheo-oesophageal voice by placing a speaking valve through the tracheo-oesophageal wall. Some patients struggle to obtain good fixation of an adhesive bas
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
David S. Bunn
This book is geared towards the academic as well as the trade audience. There are very few books for college teachers that encourage them with specific ways to become better teachers. As such, this book is very unusual in its information and purpose,
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.