Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"S. Bordes^Couecou"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
François Vandenesch, D. Leyssene, C. Rouard, S. Bordes-Couecou, Hélène Meugnier, Oana Dumitrescu, F. Schramm, François Laurent, Nadine Lemaître, Marine Butin, Céline Dupieux, Angela Kearns, Bruno Pichon, Iris Spiliopoulou, H.-L. Hyyryläinen, Patricia Martins-Simões
Publikováno v:
Journal of Antimicrobial Chemotherapy
Journal of Antimicrobial Chemotherapy, Oxford University Press (OUP), 2017, 72 (4), pp.1014-1020. ⟨10.1093/jac/dkw516⟩
Journal of Antimicrobial Chemotherapy, 2017, 72 (4), pp.1014-1020. ⟨10.1093/jac/dkw516⟩
Journal of Antimicrobial Chemotherapy, Oxford University Press (OUP), 2017, 72 (4), pp.1014-1020. ⟨10.1093/jac/dkw516⟩
Journal of Antimicrobial Chemotherapy, 2017, 72 (4), pp.1014-1020. ⟨10.1093/jac/dkw516⟩
International audience; Objectives: We investigated the epidemiological, clinical, microbiological and genetic characteristics of linezolid-resistant (LZR) Staphylococcus capitis isolates from French ICUs, and compared them with LZR S. capitis isolat
Publikováno v:
Médecine et Maladies Infectieuses. 26:721-725
Resume L'activite in vitro de l'erythromycine, la josamycine, la roxithromycine, la clarithromycine et l'azithromycine a ete comparee a celle de l'association amoxicilline-acide clavulanique sur Haemophilus influenzae . Les concentrations minimales i
Publikováno v:
Archives de Pédiatrie. 14:294-295
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.