Zobrazeno 1 - 10
of 67
pro vyhledávání: '"S. Bervoets"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
S. Faid, R. H. S. Vrenken, Jorge L. Duarte, C. G. E. Wijnands, K. Boynov, Elena A. Lomonova, S. Bervoets
Publikováno v:
2013 8th International Conference and Exhibition on Ecological Vehicles and Renewable Energies, EVER 2013
The presented work is dedicated to the development of the control approaches with the aim to reduce the torque ripple of the switched reluctance motor (SRM) used as a prime mover in the full electric vehicle (FEV). In the previous paper the static an
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::deb04fb7bd7eb83544cc264963ba42d9
https://doi.org/10.1109/EVER.2013.6521606
https://doi.org/10.1109/EVER.2013.6521606
Autor:
Elena A. Lomonova, C. G. E. Wijnands, K. Boynov, Jorge L. Duarte, S. Bervoets, S. Faid, R. H. S. Vrenken
Publikováno v:
2013 8th International Conference and Exhibition on Ecological Vehicles and Renewable Energies, EVER 2013
This paper describes a control approach to reduce the torque ripple of the switched reluctance motor (SRM) employed as a prime mover in a full electric vehicle (FEV). The SRM drive, which was originally installed in the prototype electric vehicle was
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.