Zobrazeno 1 - 10
of 65
pro vyhledávání: '"S. Arsova"'
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 67, Pp S655-S656 (2024)
Introduction With the new dimensional diagnosis of personality disorders in ICD 11, the categorical model has been abandoned. The types of personality disorders in the new dimensional model should show certain common characteristics. According to the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/527f247ff0ce42acbe82c1d9562eef20
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 67, Pp S656-S656 (2024)
Introduction Dimensional diagnosis of personality disorders has as its main criterion the assessment of the level of functionality. And in patients with other diagnostic categories, there is a difference in the degree of functioning, as well as a dif
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/31fd3284cac64b4b86b642717eeab7bd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Prevention of gynaecologic cancer.
Introduction/Background* The aim of this study was to determine the efficiency of the Hybrid Capture 2 (HC2; Digene, Qiagen, Hilden Germany) human papillomavirus (HPV) assay for the detection of cervical neoplasia compared to conventional cytology te
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Neuroscience Applied. 1:100902
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Neuropsychopharmacology. 40:S154
Autor:
S., Arsova Hadzi-Angelkovska1 arsova_s@yahoo.com, V., Pejoska-Gerazova1, A., Novotni1, V, Isjanovs ki1
Publikováno v:
Contributions of Macedonian Academy of Sciences & Arts. 2010, Vol. 31 Issue 2, p209-221. 13p.