Zobrazeno 1 - 10
of 333
pro vyhledávání: '"S. Antonopoulou"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Language skills are important in the formation and maintenance of friendships. Children with specific learning disorder (SLD) or attention-deficit/hyperactivity disorder (ADHD) experience difficulties with their relationships and have language-relate
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::3dd85a11d64f45087a7126ac48881532
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2982433
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2982433
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Understanding and regulating emotions influence children’s friendships. Children with Attention Deficit/Hyperactivity Disorder (ADHD) and Specific Learning Disorder (SLD) have difficulties in understanding emotions and in controlling themselves. Τ
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::649292d390a561298924547885e2ab6c
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2982628
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2982628
Autor:
E K, Mitsou, M, Detopoulou, A, Kakali, E, Fragopoulou, T, Nomikos, S, Antonopoulou, D B, Panagiotakos, A, Kyriacou
Publikováno v:
Beneficial microbes. 10(7)
We aimed to evaluate colonisation patterns of
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.