Zobrazeno 1 - 10
of 391
pro vyhledávání: '"S., Erlingsson"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Eleventh International Conference on the Bearing Capacity of Roads, Railways and Airfields, Volume 2 ISBN: 9781003222897
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::6fad9f8d62bd901fb51ecd6014d71109
https://doi.org/10.1201/9781003222897-10
https://doi.org/10.1201/9781003222897-10
Autor:
S. Erlingsson
Publikováno v:
Bearing Capacity of Roads, Railways and Airfields ISBN: 9781003078814
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c5f8ee238d9aeee451e5c383d34c58bd
https://doi.org/10.1201/9781003078814-18
https://doi.org/10.1201/9781003078814-18
Publikováno v:
Eleventh International Conference on the Bearing Capacity of Roads, Railways and Airfields, Volume 1 ISBN: 9781003222880
Eleventh International Conference on the Bearing Capacity of Roads, Railways and Airfields, Volume 1
Eleventh International Conference on the Bearing Capacity of Roads, Railways and Airfields, Volume 1
This article presents a model for the permanent deformation (PD) behavior of unbound granular materials (UGMs) used in the base and subbase layers of pavement struc- tures. The model was developed based on multistage (MS) repeated load triaxial (RLT)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::87b1e4dfdd7f27db8eaf0a86cca8d83b
https://doi.org/10.1201/9781003222880-25
https://doi.org/10.1201/9781003222880-25
Publikováno v:
Eleventh International Conference on the Bearing Capacity of Roads, Railways and Airfields, Volume 1 ISBN: 9781003222880
Eleventh International Conference on the Bearing Capacity of Roads, Railways and Airfields, Volume 1
Eleventh International Conference on the Bearing Capacity of Roads, Railways and Airfields, Volume 1
Tomography technology is not usual when investigating drilled asphalt cores properties. Currently, there is no internationally recognised standard tomography method for asphalt pavements. Tomography provides, however, a non-destructive alternative to
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::99471f97f9ac895738c545fac0e527fa
https://doi.org/10.1201/9781003222880-5
https://doi.org/10.1201/9781003222880-5
Autor:
M. Fladvad, S. Erlingsson
Publikováno v:
Eleventh International Conference on the Bearing Capacity of Roads, Railways and Airfields, Volume 1 ISBN: 9781003222880
Eleventh International Conference on the Bearing Capacity of Roads, Railways and Airfields, Volume 1
Eleventh International Conference on the Bearing Capacity of Roads, Railways and Airfields, Volume 1
Expected climate changes will in many areas represent a shift towards increased precipitation and more intense rainfall events. This may lead to increased moisture within road structures and possible overloading of road drainage systems. Pavement des
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::61c623ecf854f2e1b916e51e61edab8a
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:vti:diva-18533
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:vti:diva-18533
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Longer and heavier vehicles (LHVs) have been permitted to operate in Sweden. Since 1996 and as of the beginning of 2015, the maximum gross vehicle weight of 60 tonnes and a length of up to 25.25 m have been permitted. The Swedish Transport Administra
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::cd3c617664c480f42fab601951c36a00
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.