Zobrazeno 1 - 10
of 102
pro vyhledávání: '"S., Elisabeth"'
Autor:
Naji Sulaiman, Dauro M. Zocchi, Maria Teresa Borrello, Giulia Mattalia, Luca Antoniazzi, S. Elisabeth Berlinghof, Amber Bewick, Ivo Häfliger, Mia Schembs, Luisa Torri, Andrea Pieroni
Publikováno v:
Plants, Vol 13, Iss 1, p 43 (2023)
Susa Valley, located in the Italian Western Alps, has served as a meeting point for cultural, spiritual, and commercial exchange for a long period of history. The valley’s role as one of the main connecting routes between south and southwestern Eur
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f2dcfe937e644e4e8b319daf665b9e27
Publikováno v:
Journal of Community Engagement and Scholarship, Vol 10, Iss 2 (2022)
The current study examined high school students’ perceptions of healthy eating and exercise lessons in an obesity prevention curriculum being delivered to children in an urban area. Evaluators assessed high school student perceptions of their servi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5391c49bbdaf4a46a72add5c05508bb7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
FALLER, S. ELISABETH
Publikováno v:
Science Scope, 2019 Jul 01. 42(9), 6-9.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26899022
Autor:
FALLER, S. ELISABETH
Publikováno v:
Science Scope, 2018 Jul 01. 41(9), 6-9.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44843770
Reading and Writing as Scientists? Text Genres and Literacy Practices in Girls' Middle-Grade Science
Autor:
Faller, S. Elisabeth
Publikováno v:
Journal of Adolescent & Adult Literacy, 2018 Jan 01. 61(4), 381-390.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26631637
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Reading Teacher, 2010 Sep 01. 64(1), 5-14.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27867517
Publikováno v:
Reading Research Quarterly, 2010 Apr 01. 45(2), 196-228.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20697183
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.